Contact
Vragen? Laat het ons weten

Betalingsregeling

Lukt het niet de huur op tijd te betalen? Dan kun je misschien een betalingsregeling met ons treffen. Wij kijken altijd naar jouw persoonlijke en  financiële situatie. Dus wacht niet tot het niet meer gaat, maar neem contact met ons op. Er zijn wel voorwaarden aan verbonden. Je blijft natuurlijk verplicht het volledige bedrag aan ons te betalen.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Kan ik een betalingsregeling krijgen?

Ja, dat kan onder bepaalde voorwaarden.
Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.

Wat houdt een betalingsregeling in?

Indien je door omstandigheden jouw huur niet kunt betalen, dan neem je hierover contact met ons op om af te spreken hoe je de (maand) achterstand (in bijvoorbeeld 3 keer) kunt betalen. Dit noemen we een betalingsregeling. Naast het aflossen van de betalingsregeling, is het verplicht om ook de lopende huur te blijven betalen. Als je de lopende huur of de betalingregeling verzuimt te betalen, dan zal Area een deurwaarder inschakelen. Area brengt geen extra kosten voor een betalingsregeling in rekening. Klik hier voor het contactformulier

Ik heb een vraag over de (lopende) betalingsregeling?

Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.

 

Kan ik een betalingsregeling krijgen voor de eigen bijdrage in geval van renovatie?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Ik heb een betalingsregeling getroffen, krijg ik hiervoor een acceptgiro?

Ja, in principe ontvang je maandelijks een acceptgiro. Maar het is een service: heb je geen acceptgiro ontvangen, dan moet je zelf het bedrag overmaken via internetbankieren.

Ik kan de betalingsregeling niet nakomen. Wat moet ik doen?

Neem hierover meteen contact met ons op via het contactformulier.

Kan ik nogmaals een betalingsregeling krijgen? Ik heb al eens een regeling gehad.

Neem contact met ons op via het contactformulier. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Kan ik een betalingsregeling krijgen voor de huur van mijn garage?

Nee, Area biedt geen betalingsregelingen aan voor de huur van garages en parkeerplaatsen.

Ik heb een brief ontvangen dat mijn betalingsregeling is ingetrokken. Waarom is dat gedaan? Wat moet ik nu doen?

De betalingsregeling wordt ingetrokken als je de betalingsregeling niet nakomt of de maandelijkse huur niet voor de eerste van die maand betaalt.

Het openstaande bedrag moet nu in een keer overgemaakt worden aan Area. 

Kan ik een betalingsregeling treffen voor de afrekening servicekosten en nutsvoorzieningen?

Ja, dat kan. Neem voor je verzoek contact op met ons op via het contactformulier.

Meer vragen (5)