Contact
Vragen? Laat het ons weten

Huurachterstand

Samen met jou kunnen we naar een oplossing zoeken. Zo kunnen wij bijvoorbeeld een betalingsregeling afspreken. Met zo’n regeling loop je de achterstand in gedeelten in. Er zijn wel voorwaarden aan verbonden. Je blijft natuurlijk verplicht het volledige bedrag aan ons te betalen.

 

Veel gevraagd over Huurachterstand

Ik heb een herinnering of aanmaning gekregen. Maar ik heb het bedrag al overgemaakt. Wat moet ik doen?

Als je een dag voor de herinnering of aanmaning betaald hebt dan kan het elkaar gekruist hebben. Als je twijfelt kan je contact met ons opnemen via het contactformulier.

Mijn huur wordt betaald door een bewindvoerder. Wat is de betaalstatus?

Is de beschikking al door Area ontvangen? Tot die tijd betaal je zelf je huur.  Voor meer informatie neem je contact op met je bewindvoerder.

Het beschermingsbewind voor mjn adres moet beeindigd worden. Wat moet ik doen?

De bewindvoerder dient schriftelijk een verzoek in tot beëindiging van het beschermingsbewind. Dit gebeurt door bij Area  de beschikking van de rechtbank aan te leveren.

Ik heb een brief van Area gehad dat ik binnen 5 dagen moet betalen maar dat gaat niet lukken. Wat moet ik doen?

Neem hiervoor contact met ons op via  het contactformulier.

Ik heb een betalingsregeling getroffen, krijg ik hiervoor een acceptgiro?

Ja, in principe ontvang je maandelijks een acceptgiro. Maar het is een service: heb je geen acceptgiro ontvangen, dan moet je zelf het bedrag overmaken via internetbankieren.

Ik heb een herinnering of aanmaning gekregen. Ik ben me niet bewust van de achterstand. Wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via 0413-388044 of kom langs op ons kantoor op werkdagen tussen 08.30 en 12.30 uur. Wij kunnen dit voor je nakijken.

Meer vragen (2)