Klachten

Als huurder mag je van ons goede service verwachten. Maar hoe goed wij ons best ook doen, er gaat wel eens wat fout. Ben je niet tevreden over de manier waarop wij iets opgelost hebben? Laat het ons dan altijd weten, wij leren graag van onze fouten.

Veel gevraagd over Klachten

Ik heb een klacht over de uitvoering van de werkzaamheden door het gespecialiseerde onderhoudsbedrijf. Wat moet ik doen?

Probeer je klacht of de schade eerst bespreekbaar te maken met de medewerker of uitvoerder van het gespecialiseerde onderhoudsbedrijf. Lukt dit niet, of wijst het bedrijf de aansprakelijkheid af, geef je klacht aan ons door via het huurdersportaal.

De melding komt binnen bij de kwaliteitscoördinator, die de melding doorstuurt naar de verantwoordelijke afdeling. Hier wordt jouw klacht bekeken en er wordt er in overleg met jou naar een mogelijke oplossing gezocht.

Bij wie kan ik terecht met een klacht over Area en hoe ziet deze procedure eruit?

Als je niet tevreden bent met ons antwoord of met de aangeboden oplossing, vragen wij je om dit schriftelijk bij ons te melden, geef je klacht aan ons door via het huurdersportaal. De melding komt binnen bij de kwaliteitscoördinator die de melding doorstuurt naar de verantwoordelijke afdeling. Hier wordt jouw klacht bekeken en er wordt er in overleg met jou naar een mogelijke oplossing gezocht. 
Binnen vier werkdagen ontvang je bericht van ons.

Lukt het dan niet om een probleem of klacht in goed overleg op te lossen, dan is er sprake van een geschil tussen jou en Area. Dit geschil kun je melden bij de Regionale Klachtenadviescommissie.  

Wij wijzen je er wel op, dat de Regionale klachtenadviescommissie geen geschillen behandelt die niet eerst bij ons zijn gemeld.

Ik betaal mijn huur niet omdat ik niet tevreden ben over ….?

Ben je niet tevreden over bijvoorbeeld de uitvoering van een reparatie, geef je klacht aan ons door via het huurdersportaal.
Het betalen van de huur kun je niet stilzetten. De huur moet je gewoon blijven betalen.