Klachten doorgeven

Area doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je met plezier in je huis en in jouw woonomgeving woont.
Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Als dat zo is, dan willen we dat graag horen. Zo verbeteren we samen onze dienstverlening. Hieronder tref je verschillende soorten klachten aan:

  • Is er iets stuk? Dien dan hier een reparatieverzoek in.
  • Heb je overlast van je buren en/of woonomgeving? Bekijk dan de pagina overlast.
  • Klachten over het woonruimteverdeelsysteem Thuispoort. Bijvoorbeeld over de woningtoewijzing, je inschrijving, over het handelen van Thuispoort of voor een afwijzing bij urgentie. Klik hier om meer te lezen. 
  • Staat je klacht niet bij de bovenstaande mogelijkheden, vul dan het klachtenformulier in.
    Alvast bedankt voor het doorgeven van je klacht. We bespreken de melding op de betrokken afdeling(en). Je mag van ons verwachten dat we binnen twee werkweken contact met je opnemen om samen te zoeken naar een mogelijke oplossing.

Komen we er niet uit? 
Ben je niet tevreden met het antwoord van Area op je klacht? Of heb je binnen vier weken geen reactie van Area ontvangen? Dan kun je dit aan de regionale klachtenadviescommissie laten weten. Wij wijzen je er wel op, dat de commissie geen geschillen behandelt die niet eerst bij ons zijn gemeld. Wij hebben immers dan niet de kans gekregen om het probleem of klacht in goed overleg op te lossen.